האם אפשר למצוא אהבה באינטרנט

האם אפשר למצוא אהבה באינטרנט

נמאס לך להרגיש לבד? אם את או אתה רוצים זוגיות, רוצים קשר, אולי אפילו להקים משפחה, יתכן שהאינטרנט – שם נמצאת התשובה. כולנו יודעים שבאינטרנט אפשר למצוא המון דברים. אפשר אונליין להזמין אוכל ממסעדה ואפשר אונליין להזמין חולצה, תכשיט, מצרכים להכנת עוגה ועוד אין ספור דברים אחרים. אבל אהבה או קשר זוגי, עם כל הכבוד, זה לא כמו להזמין פרחים או בלונים או עוגה. אחת ולתמיד, האם סוף סוף, ב-2022, באמת אפשר למצוא אהבה אונליין, שמתחילה ברשת אבל מגיעה הביתה?

חשוב לזכור לא כל אתר מוביל לאהבה

לא מעט אתרים באינטרנט מציגים את עצמם כאתרים שנועדו לנשים ולגברים שמחפשים פרטנרים או פרטנריות. אם את או אתה מחפשים חבר או חברה לחיים, זוגיות או קשר להקמת משפחה, שימו לב תחילה למי פונה האתר שאליו אתם ניגשים. לא כל אתר, אפילו מושקע, מגדיר באותה צורה מהו פרטנר, מהי פרטנרית. לדוגמא, אם אתם מחפשים אהבת אמת, לא בטוח שתמצאו אותה דרך אתר שבעצם מגדיר את עצמו כמקום ליצירת הכרויות סקס וקשרים אינטימיים. אם אתם מחפשים קשר אינטימי ולא בהכרח מעבר לזה, אתרי אונליין מסוג זה יכולים להיות אפקטיביים. אם אתם רוצים זוגיות או אהבת אמת, חפשו אתר מסוג אחר.

האתר למי שרוצה להקים בית, משפחה

פעם, שדכנים ושדכניות היו מפרסמים את שירותיהם הנחוצים מעל דפי העיתונות. אבל הזמנים השתנו וגם שירותי שידוך עלו על המסלול המהיר של האינטרנט. אם מה שאת או אתה מחפשים זה לא סטוץ חד פעמי, לא קשר אינטימי בלבד אלא משהו עמוק שיוביל לנישואין, וודאו שאתם ניגשים לאתרים שזו התכלית שלהם. אתרי שידוכים שמנוהלים על ידי אנשים שמבינים את המהות של שידוך. אתרים שבהם ניתן להסתמך על מאפיינים אישיים ושאלונים, שעוזרים לגבר למצוא את האישה המתאימה ולאישה, למצוא את הגבר המתאים.

הטיפים החשובים למציאת זוגיות אונליין

אם כבר עברתם את השלב של הסטוצים, או לפחות אתם רוצים להשאיר פתח לאהבת אמת, צריך להגיע בגישה הנכונה, לאתר הנכון. אם את או אתה מצאתם אתר הכרויות שמעורר בכם תחושה טובה, שימו לב לכמה טיפים חשובים.

  1. כדאי לנהל שיחות או צ'אט, לפני שנפגשים פנים אל פנים. אולם זיכרו שיש אנשים שפורחים במפגשי פנים אל פנים ופחות בצ'אטים.
  2. הגדירו מה אתם מחפשים בבן או בבת הזוג – לפני שמחפשים אהבה, הגדירו לעצמכם מה אתם מחפשים בזוגיות. למעשה, הגדירו מה הכי חשוב לכם, למשל הומור, פתיחות, גיל בן או בת הזוג, גובה ועוד. 
  3. זהירות תמונות – אל תסתנוורו מהר מדי מתמונות שאנשים מפרסמים אונליין. בשביל ליצור קשר עמוק, צריך להכיר גם את הפנימיות (חוץ מזה, לא כל התמונות אותנטיות או נטולות פילטרים).
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה